Mijn naam is Marcel en ben woonachtig in Sappemeer. Ik ben in het bezit van een zilver grijze 19 16v phase 1 uit 1991.
Op onderstaande foto had ik 'm net 1 dag in mijn bezit:

Mijn auto heb ik sinds eind oktober 2001 in mijn bezit. Heb helaas wel wat pech gehad met m'n bolide. Heb 2 x ABS problemen gehad waarbij de laatste keer ik er zo spuugzat van was dat het ABS systeem er nu niet meer op zit en ik een 'normaal' remsysteem er op heb zitten. Verder zijn 2 x de drijfstanglagers eruit geklapt. Sinds januari 2005 heb ik 2 liter 16v motorblok in het vooronder hangen. Dit is een blok van Patrick uit Made.
Met Clio 16v schoepen velgen er onder:

Tussentijds nog een lederen interieur op de kop weten te tikken:

Heb in augustus 2006 een aanrijding gehad met een Peugeot Partner. Ik haalde hem in en net dat ik naast de Peuhnot rijdt doet die gast z'n knipperlicht aan en stuurt naar links met onderstaande als gevolg

Het zijn crappy foto's omdat ik ze met m'n telefoon gemaakt heb.

Foto's van tijdens de reparatie en spuiten van de volledige auto:

Van onderstaande foto wordt de zwarte sticker bij de kentekenplaathouder (kentekenplaathouder gaat ook weg) nog verwijderd en wordt het nog gespoten waar die sticker gezeten heeft.

Heb weer nette spiegels zonder de 'bekende' scheuren erin

Het sierstripje heeft de spuiter meegespoten in kleur.

Foto's gemaakt toen ik mijn bolide kwam halen bij de schadehersteller:
Schade gerepareerd, nieuwe motorkap zonder luchthapper

Nieuwe knipperlicht glaasjes, sierstrip in bumper meegespoten in kleur

Sticker achter de kentekenplaat weg

Siersticker uit die gleuf weg en gleuf meegespoten in kleur

Antennegat dichtgelast

En een week later weer schade gereden. Kwam net 20 cm remweg te kort, anders had ik geen trekhaak in de voorbumper gehad

Schade was snel gefixt dankzij een clubgenoot van me die een voorbumper voor me had.

Ondertussen voor de 2e keer m'n torsieas naar de klote

Gelukkig had een clubgenoot van me nog een achteras liggen.
Auto op de brug in de sleutelschuur van o.a. mijn broertje:

Oogt mooi in de wielkast, echter 0,0 comfort

En momenteel staat ie er zo bij: