Na wat wikken en wegen heb ik ondertussen toch besloten om de 19 weg te doen. Vooral omdat ik er toch de tijd niet voor vrij kan maken om hem weer helemaal naar eigen wens op te knappen.
het gaat dus om de volgende:
R19 16v, kenteken: 87-GV-NS.
- Bouwjaar 1991
- 178.000 Km op de klok (dus hij kan nog even mee)
- 3 deurs
- El. ramen voor
- El. Spiegels
- Boordcomputer
- SonyEricsson Carkit
in de jaren is er al heel wat aan gebeurd. In ieder geval de volgende zaken:
- Nieuwe katalysator in 2008
- koppakking, distributie, spanrol in 2009
- Revisie vd remklauwen (1 nieuwe op gekomen), nieuwe schijven en nieuwe blokken in 2009
- Volledig nieuwe uitlaat in 2010
Wat eraan scheelt:
- Optisch niet de mooiste, plekjes hier en daar.
- Bekleding voorstoelen
- Schokbreker rechts voor
- Knop versnellingspook gescheurd
Op dit moment zit er geen APK op (Hij staat ondertussen al een jaar in de schuur) Schokbreker rv moet hiervoor vervangen worden en de handrem moet opgesteld worden. Banden zijn nog goed (215, 40, 17)
De auto is evt te koop met een extra motorblok en versnellingsbak (130.000Km uit een 16v cabrio incl. startmotor en dynamo), pakkingset voor boven en onderblok incl. kopbouten en een krat met allerlei onderdelen.
Natuurlijk is het zo dat ik hem het liefst aan een liefhebber overhandig. Zoals gezegd, optisch misschien niet de mooiste maar hij is nog keihard en kan er zeker nog heel wat jaartjes tegenaan!
19 16v ph1 1991
19 16v ph1 1991
- Bijlagen
-
- renault.jpg (110.83 KiB) 14513 keer bekeken
Re: 19 16v ph1 1991
Heey,
Ik ben de jongen die mailde over de Golf.
Ben nog steeds erg benieuwd naar een vraagprijs
Ik ben de jongen die mailde over de Golf.
Ben nog steeds erg benieuwd naar een vraagprijs
