mijn naam is julian en ik kom uit sneek (ik hoor jullie denken wtf?) dat ligt in friesland kleine 20 minuten van Leeuwarden, toen ik mijn rijbewijs gehaald had kwam mijn vader met de verrassing dat hij een nieuwe auto zou kopen en de oude de mijne werd, zo gezegt zo gedaan ik mijn vader naar de dealer brengen hij nieuwe ford focus en ik kreeg de renault 19.
ik was ziels blij met deze ride leker touren en het de mijne noemen naar een tijdje nagedacht tehebben om toch een andere ride tekoopen vond ik mijn ride tefijn rijden en toen ergens een sweet ass renault 19 tegen gekomen werdt ik geinspireerd. En nu elke keer als ik parkeer en ik loop bij mijn auto weg kijk ik stiekem beetje verliefd achterom. Dus door mijn idee om verder tegaan en van de 19 wat temaaken zocht ik mede renault 19 riders dus zo ben ik hier gekomen.
ik heb niet veel verstand van motors en alles onder de motorkap en dat wil ik graag bijspijkeren,audio kabels leggen, licht aansluiten geen probleem maar met stuf onder de motorkap moet je bij mij niet aankloppen
tot dus ver mijn renault 19

en ja ik reed hem er uit haha

250 wat beide

neon verlichting