1.9 dci pakken van een laguna II 130 pk, eenvoudig opnieuw te mappen naar 160 pk.
Past zo in je 19 want F motor, kwa uiterlijk ziet de kop er aan de buitenkant zelfs bijna hetzelfde uit als de 1.9 TD
Uiteraard zijn er echt wel verschillen, wel zorgen dat je alles er bij hebt ivm startonderbreking (Dus kabelboom, ecu, startkaart en kaartlezer).
Dan alleen nog even kijken welke bak je er aan knoopt, een PK6 gaat niet passen tussen de balken, een PK1 wel. Moet je wel je pook ombouwen naar kabel bediening. JC zal vast ook passen maar die gaat dat koppel niet trekken, een JR misschien nog wel.
Overigens ter toevoeging, het voordeel van de hangende steun is dat je een hydraulische steun (als in trillingsdempend) kan gebruiken. De steun op het subframe heeft niet genoeg ruimte richting het blok om een hydraulische te kunnen toepassen. Daarom heeft de TD z'n hangende steun en de benzines niet. Met de megane is er meer aandacht gekomen voor interieur comfort en zijn de benzine motoren op dezelfde wijze opgehangen.