Toekomst club.
Re: Toekomst club.
Roberto, Je altijd weer een R19 kopen.
Ik ben blij dat Bart optreed als extra moderator en het forum vrijwaart van Spam.
Ik ben blij dat Bart optreed als extra moderator en het forum vrijwaart van Spam.
het is hier klein en gezellig en de meesten heb ik toch ooit al ontmoet, dus dat leven moet weer kunnen komen, ik merk toch dat er ook op rtc en rcb weer een paar meer 19 rijders zijn
Mooi dat die vervelende spam weg is en dat Bart als extra moderator is aangesteld
Bij deze wil ik me ook wel als moderator opgeven dan is er ook backup voor de backup

Bij deze wil ik me ook wel als moderator opgeven dan is er ook backup voor de backup

Anything worth doing is worth doing right!
Roald schreef:Mooi dat die vervelende spam weg is en dat Bart als extra moderator is aangesteld![]()
Bij deze heb je de rechten ervoor

mooi
het gaat goed komen 

Zo dit is lang geleden 

19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Zeker lang geleden Xabre 
Verder, ter info:
In de strijd tegen spam (en uiteraard voor algehele veilgheid e.d.) heb ik het forum net geupdate naar de nieuwste versie.
Helaas bleek de rest van de stijlen nog niet beschikbaar in deze versie, dus we zullen het even moeten uitzingen met deze stijl.
Groeten!!

Verder, ter info:
In de strijd tegen spam (en uiteraard voor algehele veilgheid e.d.) heb ik het forum net geupdate naar de nieuwste versie.
Helaas bleek de rest van de stijlen nog niet beschikbaar in deze versie, dus we zullen het even moeten uitzingen met deze stijl.
Groeten!!
ik heb de indruk dat meningen verdeeld zijn? rtc is ook een forum natuurlijk, maar daar kan geen project geopend worden zonder lidgeld toch?
Dat klopt. Op RTC moet je betalend lid zijn om een project-topic aan te maken en bij te houden. Bij Team1916vforum.nl is er geen contributie verschuldigd en kun je altijd een project-topic aanmaken.