niets, de foto is heel scheef getrokken waardoor je volgende cijfertjes ook al ziet, is de tellerbak uit de blauwe dus de stand klopt voor geen meter, dat wordt nog wel overgezet dat telwerk, ik wil het eerst volledig werkend hebben voor ik daar mee aan de slag ga
amai, weer als vandaag dient om met de cabrio te rijden, niet om eraan te werken :-p ... mooi zwart gespoten stootlijsten er terug op gezet vandaag, schokdempers achteraan vervangen door die van de schroefset (zijn eigelijk regelbare gele koni's), middendempersectie ervanonder gehaald en half centimetertje afgeslepen (was nog niet 100% goed) en terug op z'n plaats gehangen, dan had ik mega hoofdpijn van de zon en ben ik een ritje gaan doen
Inderdaad Bart dit weer is om met de cabrio te rijden en niet te sleutelen, maar je bent niet de enige vandaag de VW polo van m'n moeder gewassen en prachtig in de wax gezet met collinite 476s paste wax.
Daarna nog m'n 19 16v gewassen zodat ie klaar is voor de meeting morgen in Gronau (duitsland).
Kortom lekker lopen zweten vandaag , nu eerst een hertog janneke (bavaria vind ik niet te zuipen)