Vanavond bezig geweest met het uitzoeken van de bedrading en het maken van een kabelboom voor de KDFi ECU. was op zoek naar pin-bezetting van de draadboom richting dashboard zodat ik die kan integreren in de nieuwe kabelboom.

Heb ze allemaal doorgemeten en ben alleen nog opzoek naar de herkomst van Pin A3/A6 en C4. maar daar kom ik nog wel een keer achter.
Zal vast wel nuttige informatie zijn voor mensen die met een motorombouw bezig gaan, het gaat hier om een F7P kabelboom dus niet om een F7R kabelboom, er kunnen dus verschillen in zitten. voor de duidelijkheid, +15 is geschakelde plus en +30 is constant plus. voor de oliepeilsensor en koelvloeistoftemperatuursensor ben ik nog op zoek naar de kant van de plus, aangezien de accu van de 19 leeg was kon ik dit niet nameten, vandaar het vraagteken er achter.
Bruine stekker:
A1: LEEG
A2: LEEG
A3: ?
A4: N.V.T.
A5: LEEG
A6: ?
A7: +15 (Koelfan relais)
B1: Toerenteller (Bobine witte stekker Pin C)
B2: LEEG
B3: LEEG
B4: Oliepijlsensor (+-?)
B5: Oliepeilsensor (+- ?)
B6: Koelvloeistoftemperatuursensor (bruine stekker)
B7: Oliedruksensor (meter)
C1: Koelvloeistoftemperatuursensor (bruine stekker)
C2: Oliedruksensor (lampje)
C3: LEEG
C4: ?
C5: LEEG
C6: LEEG
C7: +15 (Bobine/Dynamo gele draad)
D1: +15 (Brandstofpomprelais)
D2: LEEG
D3: Spanningsregelaar dynamo gele draad(lampje)
D4: Achteruitrijverlichting
D5: Leeg
D6: +15 (Achteruitrijverlichting)
D7: Signaaldraad startmotor
Grijze stekker:
A1:+30 (voeding ECU Pin 1)
Zo, dat was 'm weer. (Y)