Ik heb een gevoel dat Jo die geprepareerde F7R aan het bouwen is
En laat ook de stootstrips en deurklinken in kleur mee spuiten staat echt zoveel strakker!
vandaag heeft de auto z'n plaats verlaten waar ie nu al meer als een jaar stond sil te staan, verhuisd naar jo z'n werkplaats waar de nieuwe motor erin komt, ben weer superhappy
F7R met F7P kop+nokkenassen geeft al een grote verbetering, ben benieuwd hoe je vind dat het zal rijden.
Tijdje geleden in de cabrio van Jacques gereden met Megane F7R en dat reed heerlijk soepel onderin de toeren
het spijtige aan heel het verhaal is dat de bak olie volgens mij nooit ververst is en de motorolie...nou zo zwart als de nacht en te dik om goed te zijn. De geur die eraan zat deed me vermoeden dat er bak-olie in de motor gegaan is. Het blok zit muurvast, en het gruis dat eruit kwam voorspeld niet veel goeds.
De spec's van het nieuwe blok ? Megane F7R onderblok (gereviseerd + nieuwe randapparatuur), 19 kop die nog moet gereviseerd worden. Catcams (258/265°), 4in1 spruitstuk, custom afstelling. Blok deed met een inrijchipje 144 adw. Het wordt een leukerd na de custom.