Kreeg geen notify van de melding helaas, maar bot is verwijderd lol.MaartenJan schreef:Kan iemand die klote bot even blocken?
aandrijfassen
Re: aandrijfassen
- MaartenJan
Goed bezig 

Weet iemand de lengte van de aandrijfassen van een 16V ? Bij de Brezans hebben ze verschillende lengtes in hun systeem staan.
Ik heb een trilling tussen de 90 en 100 km/u, bij gas los is de trilling weg, ik vermoed een aandrijfas... gezien de rest zo goed als nieuw is.

Ik heb een trilling tussen de 90 en 100 km/u, bij gas los is de trilling weg, ik vermoed een aandrijfas... gezien de rest zo goed als nieuw is.
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
aandrijfassen zijn er inderdaad in verschillende uitvoeringen.dik en dun.lengte is het zelfde.
en beide types zitten onder een 16v. verschil zit er in dat de dunne massief zijn en de dikke hol vanbinnen.
maar kwa sterkte zijn ze gelijk.als ze kapot gaan zijn het de homokineten.die zijn hetzelfde.
en beide types zitten onder een 16v. verschil zit er in dat de dunne massief zijn en de dikke hol vanbinnen.
maar kwa sterkte zijn ze gelijk.als ze kapot gaan zijn het de homokineten.die zijn hetzelfde.
ah, nouja er zitten intussen al 2 nieuwe onder, dikke welteverstaan
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Misschien handig voor mensen, die hun lager of hoes van de linker aandrijfas moeten vervangen: http://oldtimerforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=99