MaartenJan schreef:Skirts heeft hij wel, ze zijn er af voor het wassen / roest inspectie
Mooi filmpje, gaat lekker in de regen. Wel een mafkees in die gele leon zeg, als je hem gaat inhalen opeens alles uit de kast halen zodat je er niet langs komt. En daarna die escort die blijkbaar in de waan is dat hij jezus is wel verstandig om even afstand te nemen met dat groepje ervoor, die porsche had ook niet echt zin om aan de kant te gaan.
En ging er nou ergens richting het einde eentje dwars terwijl die je probeerde in te halen uit de binnenbocht
Skirts heb ik nog genoeg liggen
Die Ibiza bedoel je, dat was een Cup-Ibiza TDI. hij probeerde het nog even inderdaad maar uiteindelijk kwam ie toch wat te kort. die Sierra die langs vloog is een bekende en heeft al genoeg schade aangericht op Zandvoort dus die heb ik lekker laten gaan. Die Porsche 944 ging dwars in de Hugenholtzbocht terwijl iedereen links en rechts er naast zat. die heeft wonder boven wonder niets geraakt.
Ben nog even met de 2.0 verder gegaan, Jacques had z'n onderblok netjes geverft maar aangezien ik daar altijd weinig nut van inzie omdat er altijd een enorme cilinderkop bovenop staat ben ik toch maar even aan de slag gegaan. je hebt altijd baas boven baas dus ik heb de vriespluggen ook maar ff geschilderd.
Klopt, origineel was het een F7P-722 (Clio16V motor) die opgeboord is en aangepast is voor een Diesel krukas. en aangezien ie op kenteken staat is het wel prettig dat er een originele motorcode op staat.
Och, omkeuren kost de wereld ook niet meer voor auto's van voor 1998. Dan is het gewoon een 2.0 op kenteken en kunnen de coppers daar in elk geval niet over janken.
Zo, even een update. gisteren het onderblok opgehaald bij het revisiebedrijf, toch maar de rommel laten honen en nieuwe zuigerveren geregeld. tis zo jammer om alles te vernieuwen behalve de zuigerveren aangezien de cilinderwanden toch al wel weer akelig glad waren en er niet al te veel hoonsporen meer te vinden waren. dus da's weer nieuw.
Kon ik in ieder geval weer verder bouwen. paar foto's maar weer.
Van de week even een nieuwe koppakking e.d. bestellen, komt een Spesso koppakking tussen die iets dikker is ivm de te ver gevlakte kop en een te hoge compressieverhouding.