Het forum en de club bestaat dus nog steeds

Ik ben reeds eerder actief geweest op het forum met een 19 16v hatchback ph 2 enkele jaren geleden.
Na een behoorlijke tijd andere merken te hebben gereden kon ik de liefde voor een 16v toch niet laten rusten

Toch kon ik het niet permiteren om zo'n auto als dat te gebruiken voor het dagelijks gebruik.
Daarvoor heb ik een Renault Laguna Grandtour Dynamique 1.9dci 120PK uit 2003. Dit met een Renault Twingo initiale uit 1999 voor de vrouw erbij hadden we al een redelijk leuke renault familie

Vandaar dat ik maar eens flink het internet begon af te speuren naar een mooie 16v. Vanwege de voorkennis van de auto, de garage aan het huis die ik ervoor gereserveerd had en gezien het feit dat mijn vader een eigen autogarage bezit, was het niet zo'n probleem als er het een en ander aan moest gebeuren.
Toch heb ik er een gevonden die naar mijn mening in goede staat verkeerd. Zowel motorisch als carrosorie en plaatwerk.
De auto staat zoals ik al zei 's winters mooi overdekt in de garage en mag in het voorjaar bij mooi weer gebruikt gaan worden. Volgens de vorige eigenaar zou deze auto hier ook al bekend moeten zijn? Ik heb hem al wel gevonden tussen het register

Anyhoo.... hier zijn de foto's

De laguna. Geen 16v maar minstens zo mooi