laten we alle kleinigheidjes maar vergeten, vrijdag is de motor er mee gestopt, ik vermoed dat ie vastzit maar eigelijk heb ik hier niet echt kennis van, ik was effe naar de renault dealer gereden om m'n belgische papieren te gaan aanvragen (de auto komt uit NL) en op de terugweg ineens rammel en schurend geluid, dacht dat er iets loshing ofzo dus snel naar de kant, maar nog voor ik aan de kant was merkte ik al dat de motor niet meer draaide, eerst dacht ik weer dat elektrisch probleem maar de elektriciteit deed het nog aan het dashbord te zien (helaas)... dus ik bol uit, helemaal tot aan de zijkant, en daar staat de auto nu al 3 dagen te staan... lekker dicht bij m'n werk, dus ik rij er elke dag voorbij met de fiets, dat wel...
in elk geval, gelijk onder de motorkap gekeken, er kwam rook uit de darm van de luchtfilter naar de inlaat, verder voelde ie niet eens overdreven warm ofzo, ook op de temperatuur meter was helemaal niks te zien, hij stond net daarvoor nog op het eerste streepje toen ie nog reed, maar toch lijkt de motor vast te zitten

geen idee hoe het komt ook, ik was keirustig aan het rijden en de motor was kort geleden voorzien van nieuwe distributie enzomeer...
geen idee wat er nu op het plan staat eigelijk, moet effe nieuws afwachten van de verkoper