Dat is inderdaad niet het goede frame, wel behorend bij die bak, dus niet van een 1400 maar een 1800 dus
Daar zit dus wel verschil in, weten we dat ook weer...
ben maar effe wild aan het gokken nu, maar zou het niet kunnen dat dat frame dan verkeerd gemonteerd zit ofzo? het lijkt me in dit geval wel erg vreemd dat er daar verschillende versies van zouden zijn...
Nee dat frame is heet anders en kan er maar op een manier in. Het is heel duidelijk dat dit frame is bedoeld voor een motor met de inlaat aan de achterzijde.
Filter zit in de goede richting, verkeerde plaats.
Ik twijfel een beetje aan het stuk aan de onderzijde van de filter, kan iemand daar es wat over melden ?
Bijlagen
DSCF3895.JPG (148.5 KiB) 22514 keer bekeken
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
Beste Joost,
Ik zou gewoon het hele spul van een 19 16v afschroeven. De filterbak, die je nu hebt ziet er heel anders uit als die van een 19 16V.
Ik hoop dat je alles, te weten de montagesteun, filterhuis, de slang naar voren en de rubber slang naar het inlaatspruitsuk, in koop kan krijgen. Anders wordt het toch nog duur. Zo'n inlaatrubberslang kostte 4 jaar geleden al 60 euro nieuw bij de dealer.
Bingo !
Dankzij de tip van Jacques heb ik nu het goede ding de slang en de slang heb ik nog, alleen het frame niet. Er zit een K&N inlegfilter in
Zoek de verschillen:
De lucht-uit tuit is korter bij de 16V
Bijlagen
DSCF3899 copy.jpg (42.08 KiB) 22495 keer bekeken
Laatst gewijzigd door proostjoost op ma 15 mar 2010, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
De diameter van de 8 kleps is iets groter. Op de foto lijkt het omgekeerde waar, dat komt doordat het kanaal van de 16 V toeloopt. De kanalen van de 8V hebben inwendig geen gladde overgangen, 16V wel.
Bijlagen
DSCF3902 copy.jpg (47.07 KiB) 22495 keer bekeken
Laatst gewijzigd door proostjoost op ma 15 mar 2010, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !