glekke op forum rtc schreef:
Als je de volledige RS remmerij wilt zonder adapterplaten...
(voorbeeld is wel over m'n 19)
- Je neemt 2 fusees van een RS, en 2 fusees van een 19.
- Pers bij alle 4 de fusees de lagers eruit
- Van de fusees van de 19, houd je de binnenkant (waar de as inschuift en waar je de velg op schroeft)
- Van de fusees van de RS houd je enkel het hele vork, zonder de binnenzijde.
- Nu haal je een setje lagers (is voor beide wagens identiek)
- Pers de lagers in de RS fusee en pers de binnenzijde van de 19 erin...
- Nu de bevestiging van de veerpoot op de fusee wat laten afdraaien...
- Schijven erop, klauwen met blokken erop...
- Hoofdremcilinder van een Laguna (er zijn er trouwens te vinden met 4x M10 aansluiting, dus geen remleidingen e maken)
- En je hebt een volledige RS ombouw, zonder adapters

, en zonder dat je wat moet frezen aan cruciale delen...
Foto: (kijk naar de lekker grote spatie tussen de gaten waar de RS klauw op komt

)