
Btw, die dz-rx-61 die ik hier ergens tegen kwam zie ik niet staan?
Neem een cabrio, die zijn in Duitsland bij Karman opgebouwd en roesten veel minder. Ik heb er nog geen gezien met verrotte wielranden achter. Ook heeft Karman de dorpers verstevigd en de skirts zijn van staal en een vast deel van het chassis.Joopieboy schreef:Waarom moeten die dingen zo hard roesten, ben te laat geboren, grom.
Btw, die dz-rx-61 die ik hier ergens tegen kwam zie ik niet staan?
Xabre schreef:heb je een foto of meer info?
bedankt Arjan! ik heb de foto's ontvangen en het register weer geupdateArjan schreef:Ik heb nog wel een paar
FL-DB-72 : in mijn bezit, en rijdt nog steeds.
DZ-RX-61 : in mijn bezit, staat nog op kenteken, maar gaat in onderdelen.
84-HP-SV : in bezit van mijn broertje, is een project van hem.
FT-PD-19 : mijn oude phase 2, bestaat niet meer ( is de autocross ingegaan ).
FP-ZN-41 : mijn oude phase 2, rijdt nog steeds. ( ik zie hem net staan)
57-FS-KT : phase 1 blauw 4 deurs, geen kenteken meer.
YZ-65-TJ : phase 1 blauw 2 deurs, geen kenteken meer.
PB-SL-63 : phase 1 blauw 4 deurs Chamade, geen kenteken meer.
ZG-VX-70 : phase 1 rood 2 deurs, geen kenteken meer.
Dan te bedenken dat de meesten in 2006 nog reden
Ik heb van alle negentien's foto's, naar wie moet ik die even mailen ?