Te koop aangeboden een Renault 19 16v dus, auto staat al enige tijd naast huis. Motor compleet gedemonteerd omdat versnellingbak stuk gegaan is. Versnellingsbak niet meer aanwezig! Motor wel compleet ! Carroserie heeft een klein plekje rechts achter op de wielkuip, motorkap begint al en zit een scheur in de voorbumper. Was toen van plan om de motor compleet opnieuw op te bouwen maar geen tijd/plek ervoor.
Bied maar, hoef er echt geen hoofdprijs voor. Moet er gewoon vanaf want het staat er maar wat.
Naam: Jelrik Kooistra
Tel. Nr. : 0612288503
E-mail: jelrik_k_@hotmail.com
Renault 19 16v 84-HP-SV
Re: Renault 19 16v 84-HP-SV
Waar is de auto te bezichtigingen en heb je foto's van het interieur?
Hoe is de staat van de dorpels en bodem etc?
Zitten de lampen en grill er wel bij?
En welke velgen zitten eronder als je hem verkoopt?
Auto is te bezichtigen in Friesland, Kootstertille om precies te zijn. Bodem is hard, hoeft niet in gelast te worden. Als je de deur open trekt zie je een klein beetje oppervlakkige roest aan 1 kant. Lampen, grill alles is compleet. De voorste type velgen alleen 1 velg is een heel klein beetje anders wat je op het eerste gezicht niet ziet en zit geen band bij. 1 Olie vernevelaar om de zuiger te koelen is geknapt tijdens schoonmaken van het onderblok, geen grote probs dus.Joopieboy schreefCOLONWaar is de auto te bezichtigingen en heb je foto's van het interieur?
Bij de laatste foto kan je zien dat voorvelg iets anders is. Einddemper + Complete Uitlaatsysteem ( Remus ) die op de foto te zien is krijg je er ook bij
Mooie verlanging, hoeveel cm verlagingsveren zitten eronder voor?
trouwens klein plekje rechtsachter, die wielrand is compleet doorgerot gek
trouwens klein plekje rechtsachter, die wielrand is compleet doorgerot gek
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gele koni's, kopen ?
nee die heb ik er al onder zitten rondom
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
heb nog wel een gereviseerde bak voor je die 150% goed is
ik ga deze eerstdaags ophalen.
@Xabre, valt mee joch nieuwe rand erin en klaar. Ik hoop dat de rest van de auto nog een beetje hard is.
@Xabre, valt mee joch nieuwe rand erin en klaar. Ik hoop dat de rest van de auto nog een beetje hard is.