Zomaar eens een kleine update.. had nog geen tijd gehad om naar de 16V te kijken na het "onofficieele" RTC Ringweekend 2 weken terug..
Na Pflanzgarten III op de Ring begon ie ineens heftig te roken in en achter de auto.. en ik vermoede al dat de binnenste ashoes van de rechter as een scheurtje opgelopen had, lekker door zitten knallen nog.. 5 ronden later bij Kesselchen omhoog weer zo'n zelfde wolk en op de terugweg begon ie pas bij Apeldoorn te trillen en te klapperen..
Ik verwachte een klein scheurtje waar ie vastgelijmd zat om dat metalen blikje, die gaat wel vaker stuk omdat dat lijmspul oplost door de hitte van het (Devil 4-2-1) spruitstuk die daar vrij dichtbij zit, vanavond dus maar eens even gekeken en het was toch iets erger dan gedacht...
Gewoon een heel stuk ashoes verloren op de Ring
Vet heeft toch nog goed in het rond staan slingeren.. het zat zelfs aan de binnenkant van de motorkap
Aandrijfas is overleden, die heeft z'n werk een paar ronden zonder vet moeten doen incl. de terugweg.. inmiddels een ander asje van zolder gepakt, die morgen even meenemen naar het werk.. even oplappen, nieuwe hoezen er om en fris vet er in, dan kan ie er morgenavond weer onder.
Morgenavond dat ding meteen maar even wassen want dat had ik ook nog niet gedaan na het weekendje Ring.. en dan kan ie mooi de hoek in om te wachten op het RTC Ardennenweekend (Y)
Al met al houd ie zich goed na die versnellingsbakspecial

de eerste 30 ronden Nürburgring dit jaar zitten er alweer bijna op en hij heeft ook alweer 2 uur Zandvoort achter elkaar overleefd (Y)
Nog even een fototje van laatste keer Ring
