Paar kleine wijzigingen van mijn kant wat betreft het register:
De 21-GH-SK staat in de lijst, die heb ik verkocht in 2007 met 259.000 km. vorig jaar nog eens aan gesleuteld met toen rond de 285.000 km op de klok, uiteindelijk heeft de eigenaar waar ik 'm aan verkocht hem 'm verkocht met een defecte drukgroep aan een ander persoon in Kampen, hij staat sinds sinds 17-11-2009 geregistreerd als gesloopt. dus daar mag ook een kruisje voor.
De 93-DH-LT was Bas Noortland eigenaar van en heeft deze in 2007 gesloopt. staat al een kruisje voor zie ik maar die info ontbreekt, de linker deur heb ik nog staan, die heeft een paar maandjes in de XP-GZ-12 gezeten
De XP-GZ-12 was van mij en heb ik bijna 5 jaar in bezit gehad en is gesloopt na achterschade en voorschade, grotendeels weer opgebouwd op de carosserie van de DV-XZ-78 die van Martijn Kool is geweest. tegenwoordig een race-19 16V met kenteken die je niet vaak meer in het wild tegen komt
De GG-FS-53 van Peter uit Scherpenzeel is om een boompje heen gevouwen, deze is later vervangen door de GL-LT-43, die afgelopen jaar van eigenaar is gewisseld. Huidige eigenaar onbekend.
De FH-FZ-39 is niet van Achmed maar van Jacco Ostè geweest, deze auto is afgelopen jaar gestolen en een paar dagen later uitgebrand teruggevonden, mischien dat de dief de naam Achmed had maar dat is tot op heden nog niet bekend, de 1ste eigenaar van deze auto was overigens Bert Oving van Renault Dealer Oving in Zwolle (mijn ex-werkgever)
De JB-ZT-79 is in bezit geweest vanaf 2004 t/m 2008 door Rinze oost, deze is later verkocht aan Roelof koops die hem een paar maand in bezit heeft gehad, daarna heb ik 'm gekocht. opgelapt, half jaartje gereden en 'm verkocht aan Roel Graus uit Echt. die heel professioneel doorgereden heeft met een geknapte koelslang waarna hij hem dus naar de sloop heeft gebracht met een compleet in elkaar gereden motor (die overigens uit de XP-GZ-12 kwam..)
Ik heb in 2005 ergens ook nog een blauwe ph.1 3 deurs gehad met voorschade (door ook weer een weigerende ABS pomp) die ik gesloopt heb, heb deze auto in Baarn opgehaald maar de vorige eigenaar heeft het kenteken zelf uitgeschreven. mischien dat Marcel (die Die-hard 16V'er heeft nog net iets meer 16V's dan mij gekent

) nog wat weet, was een ingevoerde auto met iets van **-D*-** in het kenteken. was de bekende auto die bij Renault Dealer kempenaar neergezet was vanwege ABS problemen die niet gevonden konden worden en op de terugweg in elkaar gereden is omdat ie toch ineens geen remdruk meer had... ook geen idee meer van wie die auto was.. de vorige eigenaar had in ieder geval zijn Porsche 944 er op ingeruild. Marcel ? gaat er al een lampje branden ? ik weet het echt niet meer
Ik zal vast nog wat vergeten zijn maar dat komt vast wel weer boven drijven eerdaags
