bart z'n 19's
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
ben jij ook bekend met een witte cabrio renault 19? verlaagd en dots velgen ik heb hem een paar keer gespot in bredene ben net terug van vakantie! ook langs sint niek gereden! je auto niet gezien:(
zoef*
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
ik snap het punt niet zo goed denk ik julian, als je voorbij sint-niklaas bent gereden weet je ook dat bredene niet echt bij de deur ligt en ik ken ook niet elke belg natuurlijk... dus nee, geen kennis van een witte 19 uit bredene :-p de mijne zal je ook niet te zien krijgen als je op de autostrade rijdt he
ik woon midden in het centrum van de stad dus, zal moeilijk worden, 90% van de tijd staat de auto (de grijze dan nog) ook gewoon voor de deur geparkeerd omdat ik eigelijk niet zo gek veel rijd, de blauwe staat te stekene, bij m'n pa thuis, hopelijk niet te lang meer, maar daarvoor moet ik eerst de grijze verkocht krijgen, al beetje respons gehad maar nog maar max bod van 900 gehad, wil er toch graag rond de 1200 voor krijgen gezien z'n lage kilometerstand, ik hou nog effe vol dus 


Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
gisteren nog eens het grootste deel van de dag aan de 19 gewerkt, eerste klus was alle bedrading leggen en herstellen, er zaten namelijk nogal wat nijpklemmetjes overal en nog wat op de originele bedrading, die allemaal verwijderd, waar nodig netjes terug aaneen gesoldeerd, bedrading voor de elektrische ramen achteraan gelegd en aangesloten, gelijk ook bedrading voor speakers in voor- en achterdeuren gelegd aangezien dan toch alles open lag, ook de powerkabel en rca kabels voor versterker gelijk gelegd, na dit alles effe de ramen getest, en achteraan staan zowaar de deurpanelen en alles er al terug op
verder al effe snel de radio geïnstalleerd, maar dan was het tijd om naar de garage (alle merken garage) te gaan, aangezien ik niet zo'n vertrouwen heb in mezelf om aan de remmen te werken en de abs eruit ging gaan, dat ging helemaal goed tot we de remleidingen gingen aansluiten op de cilinder, helaas 2 verschillende groottes aansluitingen, dus moest de auto achterlaten natuurlijk
al goed dat ik nog steeds met de grijze rondrijd
meer nieuws komt eraan!



Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
electrische ramen achter? leuk, hoe heb je dat gefixt? meer informatie please



19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19

makkelijk hoor, je neemt de motors van een voor raam mechanisme, en zet die over op een achterraam mechanisme

Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
eeuh ja ok... maar hoe heb je dat gedaan met de electra? ook de kabelboompjes uit een 5 deurs voordeuren gehaald, en hoe heb je dat gedaan met verder aansluiten voor 12v enzo?
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
Xabre, het aansluitschema voor een electrisch raam.
Als schakelaar kan je bv. type E405 van de firma Rick donkers gebruiken of een Renault raamschakelaar
Schema: De plussen van relais 1 en 2 komen via een zekering aan de permanente plus (bv. Accu of sigarettenaansteker)
Voor de plus van de ruitschakelaar kun je de bestaande een willekeurig al dan niet geschakelde+ gebruiken.

Als schakelaar kan je bv. type E405 van de firma Rick donkers gebruiken of een Renault raamschakelaar
Schema: De plussen van relais 1 en 2 komen via een zekering aan de permanente plus (bv. Accu of sigarettenaansteker)
Voor de plus van de ruitschakelaar kun je de bestaande een willekeurig al dan niet geschakelde+ gebruiken.

Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
ik heb van bas een groot deel van de kabelboom van een cabrio gekregen, dus dat was echt een makkie
maar het is ook goed zelf na te maken, je hebt alleen de juiste stekkers en knoppen nodig, 12v en massa

Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
je hebt ook het middenpaneeltje bij de handrem gemonteerd las ik, lijkt dus net orgineel dan toch, heb je er een fotootje van?
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Re: bart z'n "nieuwe" daily 19
nog niet 
