Bendix ABS remsysteem
- proostjoost
Bendix ABS remsysteem
Voor de echte Bendix boy:
Een compleet setje Bendix ABS componenten wat ik heb verwijderd bij conversie naar vacuüm systeem. Ik vermoed dat de drukopbrengst van de pomp te laag is. De pomp sloeg aan bij iedere remactie.
ABS computer
4 wielsensoren (1 defect)
Rempomp
Kleppenblok
Pedaalframe
Alle sensoren zitten er nog op
Ik wil het ook nog wel opsturen verzendkosten (ik vernmoed <10 KG dus EUR 7,00) zijn voor de ontvanger.
Wie is de man die nog altijd het oranje en rode lampje tegelijk uit houd ?
Een compleet setje Bendix ABS componenten wat ik heb verwijderd bij conversie naar vacuüm systeem. Ik vermoed dat de drukopbrengst van de pomp te laag is. De pomp sloeg aan bij iedere remactie.
ABS computer
Rempomp
Kleppenblok
Pedaalframe
Ik wil het ook nog wel opsturen verzendkosten (ik vernmoed <10 KG dus EUR 7,00) zijn voor de ontvanger.
Laatst gewijzigd door proostjoost op za 20 mar 2010, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Heej poppelepee, ga je met ons mee, vlammen in de 16V !
Re: Bendix ABS remsysteem, GRATIS !
Zelfs m'n prullenbak spuugde het nog uit 

Lol ronald :p ik ben blij dat mn cabrio geen abs heeft 

goed systeem voor als je levens moe bent of van onverwacht avontuur houd 

Anything worth doing is worth doing right!
- proostjoost
Tsja, ik kan me nog herinneren dat op de oude site hierover een ellenlange discussie over aan de gang was, goed /niet goed, gevoelig ingewikkeld ja of nee.
Heb er tot op heden geen problemen mee gehad,heb van de andere cabrio alle delen wel gedemonteerd als back-up/vervanging.

proostjoost schreef:Tsja, ik kan me nog herinneren dat op de oude site hierover een ellenlange discussie over aan de gang was, goed /niet goed, gevoelig ingewikkeld ja of nee.
- proostjoost
Re: Bendix ABS remsysteem
Heb alleen het kleppenblok en pomp nog, de ABS compu wordt in een rode cabrio in Lelystad gemonteerd - as we speak -.
IS dit nog aanwezig op de schapproostjoost schreef:Voor de echte Bendix boy:
ABS computer
Rempomp
Kleppenblok
Pedaalframe

ik raad echt iedereen aan om clio rs remmen te nemen, textar blokjes rondom, laguna hoofdremcylinder en staalomvlochtenremslangen... je wilt daarna echt nooit meer anders 

19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
- proostjoost
Dag Bazz,
Dit heb ik nog:
Rempomp
Kleppenblok
Pedaalframe
Ik had voor demontage het remsysteem opengedraaid met lopende pomp. Dan hoort de remolie je om de oren te vliegen, vraag maar aan Jacques. Bij dit exemplaar kon ik het pissend nog bijhouden. De pomp is dus ongeveer nix. Van het kleppenblok kan ik niets zeggen. Als je interesse hebt moet je me even PM-en.
Dit heb ik nog:
Rempomp
Kleppenblok
Pedaalframe
Ik had voor demontage het remsysteem opengedraaid met lopende pomp. Dan hoort de remolie je om de oren te vliegen, vraag maar aan Jacques. Bij dit exemplaar kon ik het pissend nog bijhouden. De pomp is dus ongeveer nix. Van het kleppenblok kan ik niets zeggen. Als je interesse hebt moet je me even PM-en.