Vormgeving
Re: Vormgeving
Mijns inziens een prima idee, niks mis mee
Als er andere mensen van het bestuur andere gedachten over hebben dan horen we het vast wel
Ontwerpen kan natuurlijk altijd, we kunnen daarna kijken of we met zn allen eruit kunnen komen wat de beste keus is.
Laten we eens beginnen met een logo, een complete site of iets dergelijks kan daar later nog bij....
Als er andere mensen van het bestuur andere gedachten over hebben dan horen we het vast wel
Ontwerpen kan natuurlijk altijd, we kunnen daarna kijken of we met zn allen eruit kunnen komen wat de beste keus is.
Laten we eens beginnen met een logo, een complete site of iets dergelijks kan daar later nog bij....
cool die banner
Zeker netjes, misschien geinteresserd om een compleet web-design te maken?
Misschien kunnen de rest van de leden wat ideetjes inbrengen? In ieder geval moeten er wat 19's in verwerkt zijnVeldMuijz schreefCOLONpfoe weet niet zo heel goed hoe dat moet, zal veel tijd kosten lijkt me wel leuk maar wat zijn je wensen dan?
Kleur, stijl van de lay-out enzovoorts? Had je al iets in gedachte?
Je kan ook gewoon wat verschillende deeltjes in elkaar bakken hoor, dan maken we dr wel weer een geheel van ;-P
Langzaam maar zeker zullen de leden de weg terugvinden
Dit ziet er wat mij betreft al prima uit Misschien moet ik maar eens de tijd gaan vinden om de nieuwe frontpage af te maken
Ziet er cool uit
Robert, ik zeg meteen inregelen die handel
Robert, ik zeg meteen inregelen die handel
Krijgen we de vertrouwde categorien zoals: techniek, motor, remmen onderstel, electra, "gespot op de sloop" weer terug?
En worden de oude bestanden weer terug geplaatst? Ik heb van mijn remmen verhaal nog wel een copy, je weet wel Clio RS remmen op onze R19's
Ben blij dat dit forum weer gaat bestaan
gr. Jacques
En worden de oude bestanden weer terug geplaatst? Ik heb van mijn remmen verhaal nog wel een copy, je weet wel Clio RS remmen op onze R19's
Ben blij dat dit forum weer gaat bestaan
gr. Jacques
Jacques,
Ja, de categorieën komen langzaamaan terug, het kost alleen aardig wat tijd en dat heb ik de laatste dagen niet beschikbaar gehad
Ik hoop deze week weer iets wat tijd te hebben, dus we gaan het beleven.
Ja, de categorieën komen langzaamaan terug, het kost alleen aardig wat tijd en dat heb ik de laatste dagen niet beschikbaar gehad
Ik hoop deze week weer iets wat tijd te hebben, dus we gaan het beleven.
Robert, Ik vind het al helemaal geweldig dat je het initiatief hebt genomen team1916V weer te laten herleven.