chamade 16v weer terug
GeplaatstCOLON Zo 30 Mei 2010, 15:02
hallo allemaal,
ik ben mark kom uit hilversum 29 jaar ben in het bezit van een 19 16v chamade bj.92
heb hem nu al weer 2 jaar en er is al veel gebeurt in de afgelopen 2 jaar.
heb hem gokocht van lennart- k oud lid van team 1916v(ik trouwens ook)
toen ik hem kocht heb ik eerst de uitlaat aangepakt die was rot als een mandje
zit nu vanaf de kat een rvs pijp zonder dempers naar achter met sebring einddemper,echt een lekker geluid.!
paar weken later startproblemen zoeken van hier tot... bleek uiteindelijk maar het brandstofpomp relais te zijn.
daarna versnellingsbak stuk!! koste me ergens bij een mannetje 900 euro, achteraf spijt van, maar goed toch laten doen.
jaar later koppakking eruit onderweg naar ter apel voor alleen een paar goeie deurpanelen van 30 euro.
die beste man had net een 19 16v ph 3 1996 150000km uit zweden gekocht voor onderdelen en heb dus dat blok overgenomen.
heb mn 19 daar een week laten staan blok over gezet door die beste man, niet de bak helaas die wou hij houden.
ook maar meteen nieuwe een distributieriem koste me 600 euro maar rijd weer als nieuw.
ik dacht doe er meteen een k&n open filter op na een maand de boel maar weer terug gezet,gaf meer herrie dan power.
nog geen drie maanden later weer de versnellingsbak dit keer het diff ring.
ik die beste man uit ter apel gebelt, voor die bak die bij die motor hoorde en wou hem aan me verkopen
ben ondertussen lid geworden van een doe het zelf garage en ben de bak er maar zelf onder gaan zetten.
mn EERSTE sleutel klus aan een auto jeahhhh! na een week prutsen is het me gelukt, wat een gekloot met die achterste motorsteun!!
nu 2 maanden na het prutsen rijd hij nog steeds perfect,dacht dat dat wel een schouderklpoje waard is voor mezelf.
maar leuk dat er weer een site is opgezet voor de 19 vond het jammer dat de oude off air is
nog wel een vraagje is er binnenkort weer een 19 meeting?
groeten mark
ik ben mark kom uit hilversum 29 jaar ben in het bezit van een 19 16v chamade bj.92
heb hem nu al weer 2 jaar en er is al veel gebeurt in de afgelopen 2 jaar.
heb hem gokocht van lennart- k oud lid van team 1916v(ik trouwens ook)
toen ik hem kocht heb ik eerst de uitlaat aangepakt die was rot als een mandje
zit nu vanaf de kat een rvs pijp zonder dempers naar achter met sebring einddemper,echt een lekker geluid.!
paar weken later startproblemen zoeken van hier tot... bleek uiteindelijk maar het brandstofpomp relais te zijn.
daarna versnellingsbak stuk!! koste me ergens bij een mannetje 900 euro, achteraf spijt van, maar goed toch laten doen.
jaar later koppakking eruit onderweg naar ter apel voor alleen een paar goeie deurpanelen van 30 euro.
die beste man had net een 19 16v ph 3 1996 150000km uit zweden gekocht voor onderdelen en heb dus dat blok overgenomen.
heb mn 19 daar een week laten staan blok over gezet door die beste man, niet de bak helaas die wou hij houden.
ook maar meteen nieuwe een distributieriem koste me 600 euro maar rijd weer als nieuw.
ik dacht doe er meteen een k&n open filter op na een maand de boel maar weer terug gezet,gaf meer herrie dan power.
nog geen drie maanden later weer de versnellingsbak dit keer het diff ring.
ik die beste man uit ter apel gebelt, voor die bak die bij die motor hoorde en wou hem aan me verkopen
ben ondertussen lid geworden van een doe het zelf garage en ben de bak er maar zelf onder gaan zetten.
mn EERSTE sleutel klus aan een auto jeahhhh! na een week prutsen is het me gelukt, wat een gekloot met die achterste motorsteun!!
nu 2 maanden na het prutsen rijd hij nog steeds perfect,dacht dat dat wel een schouderklpoje waard is voor mezelf.
maar leuk dat er weer een site is opgezet voor de 19 vond het jammer dat de oude off air is
nog wel een vraagje is er binnenkort weer een 19 meeting?
groeten mark