Roald's 19 16v ph2
Re: Roald's 19 16v ph2
Als je stuur nog steeds netjes recht staat is er niets met je voorwielophanging aan de hand, als de fuseekogel of wat dan ook maar iets krom staat dan merk je dat direct aan je stuur anders heb ik hier nog wel een handje vol subframe's, fuseekogels, draagarmen enz. liggen
Om eerlijk te zijn staat ie nog net zo scheef als toen we de stuurkogel hebben vervangen, moest hem nog steeds laten uitlijnenRonald16V schreefCOLONAls je stuur nog steeds netjes recht staat is er niets met je voorwielophanging aan de hand, als de fuseekogel of wat dan ook maar iets krom staat dan merk je dat direct aan je stuur anders heb ik hier nog wel een handje vol subframe's, fuseekogels, draagarmen enz. liggen
Maar goed voor de zekerheid laat ik hem even uitlijnen, voor een m'n eigen gemoedsrust
Anything worth doing is worth doing right!
Hoe staat het met de 16V Roald, is ie al weer opgeknapt?
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
Hey Chris, helaas is de 16v nog niet opgeknapt, zit nog even op wat geld te wachten tot het binnenkomt en dan kan ie weg voor de grote beurtchris19 schreefCOLONHoe staat het met de 16V Roald, is ie al weer opgeknapt?
Vanavond alleen m'n achteruitkijkspiegel per ongeluk los getikt van de vooruit, zat me alleen even af te vragen wat voor lijm ik hiervoor het best kan gebruiken om deze weer aan de voorruit vast te plakken
Oeh dat met die spiegel heb ik bij m'n oude 19 ook problemen mee gehad, en steeds als ik hem weer vastgemaakt had en het een beetje warm in de auto werd, viel ie er weer af Ik weet niet meer hoe ik dat uiteindelijk heb opgelost (is ook al weer jaren geleden).
IK weet van vroeger bij de Ford Taunus, die had ook een tegen de voorruit gelijmde spiegel, je bij de dealer een speciale pleister kon kopen. Hij was 2 keer zogroot als een postzegel en hand dubbelzijdig tape, zuper adhesive. Misschien dat de dealer of Brezan zoiets heeft? Ik heb het toen ook wel eens geprobeert met superlijm, maar dat werkte niet.
- MaartenJan
- BerichtenCOLON 426
- GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57
Binnenspiegel lijm (geen grapje!)
Secondelijm..... maja dan blijft ie ook maar 1 seconde hangen
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Volgens mij had ik het destijds ook met zo'n pleister gedaan inderdaadJacques schreefCOLONIK weet van vroeger bij de Ford Taunus, die had ook een tegen de voorruit gelijmde spiegel, je bij de dealer een speciale pleister kon kopen. Hij was 2 keer zogroot als een postzegel en hand dubbelzijdig tape, zuper adhesive. Misschien dat de dealer of Brezan zoiets heeft? Ik heb het toen ook wel eens geprobeert met superlijm, maar dat werkte niet.
Thx, rol ik morgen wel even langs de brezan, die zit lekker dichtbij