brandstofpomp
brandstofpomp
is de brandstofpomp gezekerd,want ik hoor hem niet meer en hij doet geen vroem vroem meer 

Re: brandstofpomp
Ik weet niet of die gezekerd is, maar het is me wel bekent dat hij wordt bedient via een relais. Dat relais zit in de relaiskast achter je linker koplamp. Gewoon een simpel maak-relais van bv. Bosch.
Bijgaand aansluitschema's ECU
Bij Schema 1 moet je even scrollen met je muis. Klemmetje 6 van de ECU gaat naar het brandstofrelais.
Bij Schema 1 moet je even scrollen met je muis. Klemmetje 6 van de ECU gaat naar het brandstofrelais.
- Bijlagen
-
- ECU Clio 16V.jpg (488.84 KiB) 27971 keer bekeken
-
- schema ECU_2.jpg (80.35 KiB) 27972 keer bekeken
-
- schema ECU_1.jpg (48.41 KiB) 27972 keer bekeken
Dan zal ik vanmiddag hem even openmaken en doormeten,bedankt JacquesJacques schreef:Ik weet niet of die gezekerd is, maar het is me wel bekent dat hij wordt bedient via een relais. Dat relais zit in de relaiskast achter je linker koplamp. Gewoon een simpel maak-relais van bv. Bosch.
Met dat schema ken je wat

Het is raar maar waar,dar relais wat je zegt is voor de koelfanbazz schreef:Dan zal ik vanmiddag hem even openmaken en doormeten,bedankt JacquesJacques schreef:Ik weet niet of die gezekerd is, maar het is me wel bekent dat hij wordt bedient via een relais. Dat relais zit in de relaiskast achter je linker koplamp. Gewoon een simpel maak-relais van bv. Bosch.
Met dat schema ken je wat

Controleer even of de ECU spanning krijgt, deze schakelt de massa voor de pomp namelijk.