19 16V (foto) Register

Mooie foto's gezien of gemaakt? zet ze hier neer! (niet van je eigen auto, die horen in je persoonlijke galerij)
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Xabre »

hij is weer geupdate, nu al 154 kenteken met foto
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Roald »

Zo gaat goed man met nu al 154 stuks!
Anything worth doing is worth doing right!
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Niels »

Ja aantal valt me alles mee, en leuk dat de 16v's (en het forum zelf) een beetje meer in beeld komen zo :)
kortom goed idee van Xabre.
Gebruikers-avatar
chris19
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON Di 02 Jun 2009, 08:12

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door chris19 »

Wel een beetje oude foto bij die van mij (zj-55-gk) :p
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Xabre »

Ik heb nog wel een nieuwere foto, zal die eens uploaden ;)

Heb alle foto's verplaatst naar m'n Windows Live SkyDrive account.
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Ronald16V
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Do 30 Apr 2009, 22:53

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Ronald16V »

Paar kleine wijzigingen van mijn kant wat betreft het register:

De 21-GH-SK staat in de lijst, die heb ik verkocht in 2007 met 259.000 km. vorig jaar nog eens aan gesleuteld met toen rond de 285.000 km op de klok, uiteindelijk heeft de eigenaar waar ik 'm aan verkocht hem 'm verkocht met een defecte drukgroep aan een ander persoon in Kampen, hij staat sinds sinds 17-11-2009 geregistreerd als gesloopt. dus daar mag ook een kruisje voor.

De 93-DH-LT was Bas Noortland eigenaar van en heeft deze in 2007 gesloopt. staat al een kruisje voor zie ik maar die info ontbreekt, de linker deur heb ik nog staan, die heeft een paar maandjes in de XP-GZ-12 gezeten :)

De XP-GZ-12 was van mij en heb ik bijna 5 jaar in bezit gehad en is gesloopt na achterschade en voorschade, grotendeels weer opgebouwd op de carosserie van de DV-XZ-78 die van Martijn Kool is geweest. tegenwoordig een race-19 16V met kenteken die je niet vaak meer in het wild tegen komt :)

De GG-FS-53 van Peter uit Scherpenzeel is om een boompje heen gevouwen, deze is later vervangen door de GL-LT-43, die afgelopen jaar van eigenaar is gewisseld. Huidige eigenaar onbekend.

De FH-FZ-39 is niet van Achmed maar van Jacco Ostè geweest, deze auto is afgelopen jaar gestolen en een paar dagen later uitgebrand teruggevonden, mischien dat de dief de naam Achmed had maar dat is tot op heden nog niet bekend, de 1ste eigenaar van deze auto was overigens Bert Oving van Renault Dealer Oving in Zwolle (mijn ex-werkgever)

De JB-ZT-79 is in bezit geweest vanaf 2004 t/m 2008 door Rinze oost, deze is later verkocht aan Roelof koops die hem een paar maand in bezit heeft gehad, daarna heb ik 'm gekocht. opgelapt, half jaartje gereden en 'm verkocht aan Roel Graus uit Echt. die heel professioneel doorgereden heeft met een geknapte koelslang waarna hij hem dus naar de sloop heeft gebracht met een compleet in elkaar gereden motor (die overigens uit de XP-GZ-12 kwam..)

Ik heb in 2005 ergens ook nog een blauwe ph.1 3 deurs gehad met voorschade (door ook weer een weigerende ABS pomp) die ik gesloopt heb, heb deze auto in Baarn opgehaald maar de vorige eigenaar heeft het kenteken zelf uitgeschreven. mischien dat Marcel (die Die-hard 16V'er heeft nog net iets meer 16V's dan mij gekent :D ) nog wat weet, was een ingevoerde auto met iets van **-D*-** in het kenteken. was de bekende auto die bij Renault Dealer kempenaar neergezet was vanwege ABS problemen die niet gevonden konden worden en op de terugweg in elkaar gereden is omdat ie toch ineens geen remdruk meer had... ook geen idee meer van wie die auto was.. de vorige eigenaar had in ieder geval zijn Porsche 944 er op ingeruild. Marcel ? gaat er al een lampje branden ? ik weet het echt niet meer ;)

Ik zal vast nog wat vergeten zijn maar dat komt vast wel weer boven drijven eerdaags ;)
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Marcel »

Doesn't ring a bell, maar ben momenteel ook niet echt helder meer. ;) :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Xabre »

de ZD-TV-38 vond ik bij toeval terug op een Tsjechisch forum:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Marcel
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON Do 25 Jun 2009, 23:03

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door Marcel »

Bij nader inzien bedenk ik me net dat ZD-TV-38 van Derkson uit Groningen is geweest.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
chris19
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON Di 02 Jun 2009, 08:12

Re: 19 16V (foto) Register

Bericht door chris19 »

Wat een afschuwlijk hok! :o
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
BUTTON_POST_REPLY